[19:25]

nu leder de efter mig igen
den lykkelige luder
for at sende mig hjem til Afrika
hvor kvinderne efter sigende
har så få rettigheder, at de må alting
men sjældent har pengene til at gøre det
eller måske er det journalister, der er på jagt igen
med lygter, råb på dette uforståelige danske
og frådende schæferhunde
der snuser sig gennem natten
efter de stoffer, de har fået for vane at søge
selv når de ikke får besked på det

jeg ved ikke hvad de vil
så jeg trykker mig bare som altid
ind mod muren
og forsøger at ligne en neger i et kosteskab

Skriv et svar

