Konstantskrift 18. oktober

På torsdag d. 18. oktober konstantskriver jeg fra kl. 10 til jeg ikke orker mere.

Konceptet for denne konstantskrift vil være lidt anderledes end hidtil. Jeg vil stadig skrive ud fra et citat eller andet, der bliver offentliggjort når jeg afslutter strømmen – men jeg vil også bede jer læsere give mig titler og emner undervejs, som jeg så skal skrive en tekst ud fra. Man kan give mig titlen/emnet under dette indlæg, eller i kommentarfelterne under teksterne på dagen.

Jeg vil bede om at I er specifikke – emner som ‘kærlighed’ eller ‘skæbnen’ er svære at skrive ud fra, så foreslå hellere konkrete ting som ‘vingummibamse’ eller ‘dørhåndtag’ eller lignende.

Det bliver spændende at se hvor mange der vil lege med. :)

6 thoughts on “Konstantskrift 18. oktober

Skriv et svar

