ANDET LUDERDIGT (kom og gå i opfyldelse)

advarsel luderen er glat glider videre til den næste mand så elegant at du knapt indser at du er blevet forladt, hendes varme glider som efterdønninger gennem din blodstrøm som din varme glider som efterdønninger gennem hendes som forspil der gavner den næste fyr så han ikke behøver arbejde så hårdt for at gøre hende blød og bøjelig og så ubesværet grave sig ind i kysset mellem hendes åbne lår, et råd en advarsel kære kunder, gå aldrig på bordel for at finde kærligheden, jo nemmere du glider ind desto nemmere glider du ud igen den letlevende kvinde indgår i ingen bindinger udover den fysiske og den er hurtigt bundet op igen, den dominans graver sig aldrig dybere ind end pikken stifter aldrig en ild der brænder hjertet til arne, den forgabelse bliver til et gab det øjeblik du trækker bukserne op og igen spænder musklerne til dagens kontorarbejde, åh jeg ville give mit langvarige partnerskab hvis jeg kunne men så ville jeg miste alle andre mænd i hele verden og hvordan kompenserer én mand for hele verden, jeg har forsøgt at binde min forelskelse til én person men den bliver bare ved med at glide ud mellem vores fast gribende arme og nå alle de andre mænd jeg endnu ikke har kneppet, den uovervindelige storhed af min ømhed og følelsen af hjem når jeg endelig overgiver mig til endeløs rejse, safter der nærer hinanden, længden af din slange er målet for mit helbred an apple a day keeps god away, ansigter og navne glidende forbi mig mens jeg drikker den distræte nydelses sødlige savl, ja jeg vil glemme dit navn glemme dit ansigt men dine kys vil blive på min hud som små usynlige elektriske tatoveringer, jeg vil beholde de universelle dele af dig de dele jeg vil se igen og igen, blød hud og hård pik og våd mund og øjne der afslapper sig ind i ophidselsen, sådan træner jeg mig selv til at elske manden som sådan og min krop fordi manden som sådan og min krop er de eneste to konstanter, din stil og dit arbejde har ingen vægt her men honey lad mig veje hver del af din krop når som helst din krop som du afslører når du tager alle dine ejendele af og står menneskelig og åndende foran mig, klar til at blive taget, med ind i kys og kærtegn og linjer som koreografi malet på luften, dette tager jeg fra dig og giver tilbage til dig i min simple kvindelige form, eksponentielt voksende ømhed klimaks i oprigtig orgasme, men ikke et løfte om at interessere mig for hvad dine politiske holdninger dine hobbyer dine børns navne er, så kære kunder vid at min ømhed er virkelig lige her lige nu men din fortid og din fremtid vil jeg ikke tage, det der er dit er uværgerligt dit, tag min pulserende krop og gem dens billede dybt i din uvidende blodstrøm som at oplade batteri et lager af kærtegn til svære tider, tag mine momentant hægtende hænder og min blidt gispende mund og læg dem bagest i dit sind som baggrundsmusik der kan spille dig gennem den kommende arbejdsdag, tag mine kys og mine kærtegn og gør som en pingvin og glid

8 thoughts on “ANDET LUDERDIGT (kom og gå i opfyldelse)

Skriv et svar

