FJERDE LUDERDIGT (knep mig i nuet)

sex er en genvej, min isbryder af smeltende puls. sex er mit eneste syntetiske alternativ til tilliden, den langsomme, der gror frem som mos over umærkelige år og kedelige dage. jeg er en hjort, der fryser i dine øjnes pandelygter, din datingprofils personlighedspicasso. så mange likes og dislikes, så meget at memorere og opbevare i mit hjerte som nipsgenstande af information på kærlighedens støvede kommode. jeg er en hjort, der netop er trådt ud af buskene og overvejer om den skal spise af din hånd. søger du mig, kan jeg ikke sige om nogen af os har tålmodighed til tamheden, venskabet og først derefter romantikken. søger du mig, kan du finde mig enten i fremtiden eller på 555-FUCKMEINTHENOW.

Skriv et svar

