FEMTE LUDERDIGT (hvad er lyden af én hånd der rækker ud)

hver gang jeg forsøger at give savnet ord drukner lyden i den hidsige ruderegn af knævrende feminister, så hold dog kæft så jeg kan høre mit eget hjerteslag og række fingrene ind i mine mangler, så træd dog til side så jeg kan se hvad der gemmer sig for enden af de veje jeg skal vælge imellem, og så fjern dog jeres fede gennemsnitsansigter smeltende af årtier af manglende smerte hundredevis af stolte afvisninger siddende på en trone af mættet barndom, fjern jeres blikke så jeg kan betragte de tusind udstrakte arme for at vælge det par der ikke hiver mig skrigende ind i den aldrig aftagende nat, hvorfor har du så lange arme bedstemor det er for at jeg bedre kan ligestille dig, hvorfor har du så lidt forståelse bedstemor det er for at jeg bedre kan bygge et samfund ud af dig og tretusind andre konfiskerede kroppe, empati stopper fremskridtet med sine skingert skrigende myrer der blokerer for motorvejen til vores frihed, pengenes trøstende arme fodrende hænder må gemmes væk i de lykkelige hjerters skattekister som ville nogen stjæle dem fra os gennem vores utro ægtemænd, måske dig lille luder måske netop dit sultende hjerte på et gadehjørne vil piratkopiere mandens ressourcer, så hellere fremskynde din katastrofe smide dig væk som en barbie der er i stykker (og i øvrigt er totalt urealistisk sådan ser ingen kvinder jo ud så hurtigt banker ingen hjerter), hellere ofre dig til skraldemændene end risikere at blive smittet med ulykkelig barndom eller fattige lande, her er et råb om hjælp som en omskåret stemmelæbe i stilheden, her er alle de forkerte problemer og alle de forkerte løsninger i et miskmask af humorsorte puslespilsbrikker, en kvinde der danner et andet billede end det der var vist på æsken jeg vil ikke høre dit klynk om dårlige lønninger ufleksibelt arbejdsmarked depression angst karpaltunnelsyndrom skrankeharper som hævnende engle med uforklaret nag der vogter himlens porte mod folk som f.eks. lille dig, hvad skal jeg bruge dine problemer til hvis de ikke løser mine, hav et problem med den løsning du selv har valgt mist din respekt for dig selv for din ekspertise i dit eget liv bliv den historie vi fortæller af vores ubetændte lungers fulde kraft eller GTFO i regnen med din røde paraply

2 thoughts on “FEMTE LUDERDIGT (hvad er lyden af én hånd der rækker ud)

Skriv et svar

