Cameo [15:46]

’det ligner, at hun tror, hun smager af ananas,

at hun lige har fået det at vide’,

det har jeg skrevet
som de to sidste linjer
i en suite,

det er en række Fashion Stills (1-6),

og jeg bevæger mig igennem billederne
på en meget saglig måde:

jeg holder igen
jeg stækker mine metaforer
jeg prøver at være helt kold i røven over for farverne og glitteret,

det er kun ananas-billedet
hvor jeg skejer en smule ud,

her er de seks førstelinjer fra suiten:

’Hun keder sig sådan’
’og sidder ned nu.’
’nu i American Apparel’
’Ringen i næsen’
’Hjørnet af en gammel Datsun’
’Der står ’83’ på hendes t-shirt’

One thought on “Cameo [15:46]

Skriv et svar

