Se, det var en rigtig forfatter [12:38]

da jeg var 18 fik jeg betaling for mine tekster for første gang
så var jeg en rigtig forfatter
da jeg var 19 skrev jeg min første bog
så var jeg en rigtig forfatter
da jeg var 20 blev nogle af mine tekster trykt i Hvedekorn
så var jeg en rigtig forfatter
da jeg var 21 blev min første bog udgivet
så var jeg en rigtig forfatter
i 2010 udkom min anden bog
så havde jeg udgivet flere bøger
så var jeg en rigtig forfatter
samme år blev bogen anmeldt i Politiken
se, SÅ var jeg en rigtig forfatter
i 2011 udkom min tredje bog
så kunne man stable mine bøger
og så var jeg en rigtig forfatter
(når man kan spille kort med mine bøger
er jeg en rigtig forfatter)
nogle dage har jeg over 100 views på min blog
så er jeg en rigtig forfatter
hvis jeg en dag får et skrivelegat
SÅ er jeg en RIGTIG forfatter
hvis jeg vinder en pris for mine digte
så er jeg en rigtig forfatter
hvis jeg en dag kan leve af at skrive
er jeg en rigtig forfatter
hvis jeg bliver danmarksberømt verdensberømt
er jeg en rigtig forfatter
Nobelprisen i litteratur ville være en god markering af
at jeg er en rigtig forfatter
har du hørt om mig før?
nej, okay. jeg er heller ikke sådan RIGTIGT
forfatter.

4 thoughts on “Se, det var en rigtig forfatter [12:38]

Skriv et svar

