OTTENDE AUTISTDIGT (spørgejørgen)

så sidder vi her igen hr. terapeut, nikkedukken med blokken og skildpadden der skærer sig fri af sit skjold, du siger at du skal bruge de første seancer på at lære min historie at kende så sig mig, hvor meget skal jeg bløde før du tørrer det op, hvor meget af mit forsvar skal jeg skære væk når det hele er mig, men nånej stop terapeuter svarer ikke på spørgsmål de stiller dem, eller de stiller ét spørgsmål som hakkende grammofon, hvordan føles det at have seler hvordan føles det at gå med hat hvordan føles det at spise jordbær hvordan føles dit og dat, se hr. terapeut jeg har lavet en maskine der kan erstatte dig, den ligner internettet fra the IT crowd, den ligner marvin minskys useless machine, se der er to knapper, tryk på den ene og maskinen siger “og hvordan føles det så”, tryk på den anden og maskinen dispenser et stykke kleenex, og hvordan føles det så, jeg skal fortælle dig hvordan det føles hr. terapeut, det føles som at svømme i gummi, det føles som at eksaminere en væg og for hvert stadig mere insisterende og utålmodige spørgsmål lempe sig tættere og tættere på definitionen af sindssyge

Skriv et svar

