ANDET FEDEDIGT (hun er for fed!)

kære modeblade, det er dejligt at I har fundet en enkelt tyk kvinde eller to I godt kan lide, det er helt sikkert et puttiskridt i den rigtige retning, og æbletromle trænger mere til afshaming end timeglas så lad os starte der, men når I kun vil have de tyndeste og de tykkeste får jeg den følelse at I ikke så meget fejrer mangfoldighed som I stadig holder fedtet en armslængde ud fra de markerede ribben, for det virkelig fede ved tess holliday er at I ikke er i nærheden af at blive hende, at få hendes kropsform ville kræve et decideret stykke arbejde og sådan er fed det nye uopnåelig, min muffintop til gengæld er ikke længere væk end et par aftener med sofa over spinning og en burger med shake, den almindelige kvinde er en overhængende fare, så kære modeblade jeg tror vi skal så grueligt mange stadigt krympende beth dittoer igennem før I tør se gennemsnitskvinden i bladets glansfulde spejl, i mellemtiden vil jeg tage optimismens maske på og glæde mig i mange mange år til de smukt dekorerede bette dellers komme

Skriv et svar

